Görünmeyenler 8.bölüm

Buse apartmandan hızla dışarı çıktı, koşarak Demir parmaklıklı üstü çitlerle çevrilmiş olan kapıyı açıp kendini dışarı atması ile birlikte acı bir fren sesiyle yolun ortasında olduğu  yerde  zıpladı...  hızla araç üstüne doğru geliyordu,sürücünün  panikten irileşmiş gözleri ile kendinin kiler buluştu. kalbi öyle hızlı çarpıyordu ki ölümün kıyısında olması ,yaşadığı şok!  midesine giren kramp ve hareketsizliği...
Hiç bir şey yapamadan öylece kalmıştı. bir kaç saniyelik zamanda öyle çok düşünüyordu ki beyni durmadan yeni düşünceler üretirken diğer yandan tüm vücudu buseyi yarı yolda bırakmıştı. Felç geçirmiş gibi kımıl dayamadan ezilmeyi bekliyordu.
Araç buseye çarpmamak için kaldırıma Çarptığında buse hala tepkisiz öylece bakıyordu...  
aracın içinden sürücü öfkeyle çıktı! 
buseden en fazla bir kaç yaş büyüktü mavi gözlü ,uzun boylu kumral bir delikanlı. 
Busenin kolundan sertçe tutarak kaldırıma doğru çekiştirdiğinde buse “üzgünüm”diye mırıldanabildi. 

“Üzgün olduğun aşikar, yoksa kim yolun ortasına ayakları çıplak fırlayıp ecelini başkasının başına bela olarak bekler” ... 

Adamın eli hala busenin kolundaydı kızın titremesi ve hali içini acıtmıştı sert çıkıştığı için anında pişman oldu.. az önce busenin çıktığı binaya bakarak

 “orda birileri sana zarar vermeye mi çalıştı”

Buse kendini toplamaya çalışıyor ve bu konuda bir türlü başarılı olamıyordu. 
Soru karşısında afallayıp ne diyeceğini bilemedi.bir an durumunun acizliğini düşündü.
Ayaklarının çıplak olduğunu az önce bu adam söylemeseydi farkında bile değildi! 
Gözlerinden yaşlar akarak adama baktı ve “Evet” dedi. 

Buse adamın eline baktı, hala kolunu tutmakta olan o ele ,mucizevi şekilde güç aktarıyordu sanki vücuduna .. adam utanarak elini çekti. “Kim var orda ? Ailenle mi kavga ettin ?
Yoksa erkek arkadaşın falan mı”  kim sana zarar vermeye çalıştı?”  

Buse bitkin bir surat ifadesi ile “hiç biri lütfen beni buradan uzak bir yere bırakır mısın?”

 Adam Bir anlık kararsızlığın ardından arabasına bakıp yere düşen tamponu eline aldı “atla bakalım şunu bagaja koyayım bende” ... 
Nereye gideceğini bilmeden öylece sürüyordu aracı yanındaki kıza göz ucuyla ara sıra bakıp sakinleşmesini bekliyordu. 
“Benim adım ateş pek iyi şartlarda karşılaşmadık ama artık tanışsak mı?” 
Buse utanç içinde oldukça lüks aracın koltuğunda gömüldüğü yerden kıpırdandı yanakları al al olmuştu.. “Buse bende, memnun oldum.artık bir yerde bırakabilirsiniz. size çok fazla sorun açtım söz veriyorum hepsini karşılayacağım” bunu söylerken çalışmadığı gerçeği yüzüne vuruyor ailesinin de masrafı karşılalayabilceklerinden emin olmasa da buse ne yapıp edip ödemeye söz verdi kendine. 

Ateş gülümseyerek buseye bakıp “acelen olduğunu biliyorum ama önce sana bir çift ayakkabı aksak iyi olacak” 

Buse Ateş’in imasını duymazdan gelerek “telefon açmam gerek acaba telefonunu da kullanabilirliyim? 

Nilay gözlerini araladığın da etrafı bulanık görüyordu. başında inanılmaz ağrıyla odaya göz gezdirdi kendisine doğru bakan sandalye de  oturmuş birini görünce nabzı hızlandı. 
“Sonunda uyandın!”
Şakaklarının zonklamasını aldırmadan görüntü netleşsin diye gözlerini iyice kıstı. 
“Madem göremiyorsun, biraz daha yakınına geleyim” diyerek ayağa kalkıp iki adım atarak tam karşısına dikildi. 
Bakışları öyle garipti ki Nilay’ı tedirgin eden bir şeyler vardı gözlerinde... Birbirlerinin gözlerine kenetlenmiş bakarken adamın görüntüsü git gide netleşiyordu.  ‘Gözlerin ne renk böyle,daha önce hiç böyle bir renk görmedim’ diye içinden geçirdi. 
“ Sen kimsin” karşısındaki adam gülümseyerek eğildi Nilay’ın yüzüne öyle yaklaşmıştı ki nefesini hissedebiliyordu.
Kalbi hızla atmaya başlamıştı.. “ Gözlerimin rengi kehribar, bu ilk sorunun cevabı ikincisi ise seninle daha önce tanışmıştık”
Nilay şaşkınlığını gizleyememiş gözleri kocaman açılarak adama baktı.
Bu adam da beni ürküten bir şeyler var kim bu adam ? Doktor mu ?Neden böyle bay gizemliyi oynuyor, hastalarının çaresizliğinden tatmin olan psikopat bir doktor herhalde diye düşündü.
  “Cıks bilemedin tatlım, doktor falan değilim. 
Gizemli olduğum konusunda bazı söylentiler dolaşıyor ama ben açık olmayı severim elbette yerine göre değiştiği de oluyor” 
Alay edercesine gülümseyip durumdan zevk alıyordu. 
Nilay'ın korkudan nefesi kesilmişti. “Bu bu na..sıl müm..kün ola...bilir?” 
Nilay'ın başı dönmeye midesi bulanmaya başladı bu adam düşüncelerini okuyordu ve onu tanıdığını iddia ediyordu. Zihni’ni zorluyor nerede ne zaman diye bulmaya çalışıyordu.. 
“Rüyanda olabilir mesela, sana kocanla olan gerçekleri gösterdiğimde bu kadar asabi davranmanı beklemiyordum.(diyerek yalan söyledi) aklını kullanıp burdan çıktıktan sonra bir şeyler yaparsın diye ummuştum.
Onca şey anlattım kısıtlı zamanımda sana!onları söylemek yerine dalaşmayı seçtin, Aferin sana”  
Nilay iliklerine kadar ürperdi.  Hala rüyada olup olmadığını merak etti.
Kesin Buda bir rüya böyle bir şeyin gerçek olma imkanı yok yada gerçekten deliriyorum diye düşünüyordu.  Ya öncekiler onlar da bir rüyaydı ve Ahmet’e nasıl davrandın. Kendini bir kere daha deli olduğuna inandırdın. 
Doktorlara Ahmet’e herkese rüyanda gördüğün saçmalıklar yüzünden! Kendine öfkesi git gide artarken,bir anda karşısında ki adam saçlarını eline doladı geriye doğru çekerek Nilay’ın açıkta kalan boğazında elini gezdirdi...
Canı acıyordu ve  panikten nefesi kesilmişti .. 

Gerdanında gezen eli ateş gibi yakıyordu dokundurduğu her yerini  “ acın ne kadar gerçekse bende o kadar gerçeğim! Gözlerine delici bakışlarını dikmiş alaycı bir gülümsemeyle bana alışsan iyi edersin  musallat’larından seni kurtaracak tek kişiye!” 

Ellerini çektiği anda Nilay öksürerek kesik kesik nefes almaya başladı hırsla yüzüne baktı “Kimsin sen kim kim diye bağırdı?”  
Adam gülümsedi  gözlerine bakıp “Azad diyebilirsin bana kim olduğuma gelirsek senin gibi topraktan yaratılmadım! Ben ateşten yaratıldım” 
Kibirle dudakları kıvrıldı öyle yakışıklı görünüyordu ki  Nilay'ın bunun bir cin olduğuna inanması mümkün değildi üstelikte insan görünümünde! 

“Ben bir şizofrenim sende benim yarattığım bir adam! Senden korkmuyorum Azad baya yaratıcı bir Zihni’m varmış, Kendimden korkuyorum artık durumu kabulleniyorum ben bir deliyim” 

Nilay her ne kadar inanmak istemese de, bunların mümkün olmayacağını bilecek kadar aklını yitirmedim diyor karşısındakini Zihnini toplayarak inandırarak yok etmeye çalışıyordu . Hadi ama bu adam gerçek değil bunu biliyorsun kabullen ve def et gitsin! 
Azad aşağılarcasına yüzüne bakıp. 

“ Yapabildiğin bu mu iblisler peşindeyken gerçekleri biliyorken, kolaya kaçıp kendini deli olduğuna inandırmak mı? 
Demek yardımımı kabul etmiyorsun. Pekala bayan şizofren söyler misin o köyde seni ele geçirdiklerinde de böyle mi hissettin! Rüyalarına sızdıkların da ? Sana kendimi pek ala ispatlarım ama acı çektirmek istemiyorum.
Az önce hissettiklerin sence hayalmiydi”  

Nilay istemsizce elini gerdanında gezdirmeye başladı,vücudu ateş gibi yanıyordu.  Azad o esnada elini Nilay’ın karnına koydu Nilay dehşete kapıldı bağırarak Çek ellerini bebeğimin üstünden! Dokunma bana” dokunuşu acı veriyor içine alev gibi sıcaklık yayıyordu.  
Bir erkek! Yaşayıp yaşamaması senin elinde olan bir erkek! Az sonra odana doktorlar gelecek bir an evvel kanamanı durdursalar iyi ederler kalp atışları zayıflıyor”  

Nilay hiç bir şey diyemeden azad arkasını dönüp kapıdan çıkıp gitti.   Bacaklarının arasından akan sıvıyla  paniğe kapılıp bağırdı! “Yardım edin! “yataktan kalkmaya çalışıyor gücü yetmiyordu bütün vücudu uyuşuktu.  Kapı ardına kadar açılarak bir hemşire içeriye girdi “bebeğime bir şeyler oluyor lütfen yardım edin!”  Hemşire örtüyü üstünden çektiği anda gözleri büyümüş nilay’la göz göze gelmişlerdi. Cebinden çıkarttığı telefonla konuştu. “Acil  durum a4 koğuşu 8 numara!” Nilay güçlükle doğrulup yatağa baktığında gördüğü manzara karşısında midesi bulanıp ağlaması şiddetleniyordu.. hemşire “sakin olun Uzan’ın kalkmayın lütfen” diyerek Nilayı omuzlarından yatağına bastırarak yatırdı.  “Sakin mi olayım bebeğim ölüyor! Yalvarırım bir şeyler yapın yardım edin ne olursunuz,kurtarın Oğlumu”  
odaya iki kişi sedyeyle girdi,Nilay’ı  kucaklayarak sedyeyle koridora taşıdıklarında. Duvara yaslanmış olan birinin  kendisine doğru bakan kehribar renkli gözlerini gördü.

 Azad hiç tepki vermeden olanları seyrediyordu.

Yorumlar

  1. Nilayın çıkış yolu azad mı gerçekten yoksa buda onların bir oyunu mu ? Gene nefes kesen bir yazı olmuş tebrik ederim 👍

    YanıtlaSil
  2. Bu azad onlardan değil mi gerçekten yardım mi edecek yanı. Ya bebek. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Çok güzel gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Kimdir bu ? Azad ateşten yaratılmış kesinlikle cinli minli bişi bu merak içinde devamını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Neler oluyorrr devamı nerde bunun yaaa

    YanıtlaSil
  5. Herkes sormuş ama bende sorulan kim bu azad acil devamı şazım bunun bilen varmı :))

    YanıtlaSil
  6. Best_princess11 Nisan 2018 08:42

    yine bombayı patlatmış bizimki şimdi gel de bul bakalım azad kim bağımlı olduk resmen :)) merak la devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. hayydaaa şimdi azad da nerden cıktı ateşli mateşli cinlimidir nedir bence cinlere karışmış bir insan o

    YanıtlaSil
  8. insan olması mümkün mü sizce ? ateşten yaratıldım diyor şeytanın tohumu hellboy :)) acilen devamı lazım bunun yokmu bitti mi ne zaman gelir nerden bulcaz :D

    YanıtlaSil
  9. berfin_bifreb11 Nisan 2018 08:46

    her zamanki gibi döktürmüşsünüz yine olaylar sanırım kızışıyor mu bana mı öyle geldi sürüklediniz yine ordan oraya savurdunuz beni azadın kim olduğunu sanırım ben anladım ama acayip bi merak ettim şimdi keşke biraz daha ip ucu fln verseydiniz :) kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. hgerkez takılmış bu azadın kim olduğuna bırakın kendinizi hikayeye yakında göreceksiniz bence azad kim :))

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler yine çok sürükleyici olmuş :))

    YanıtlaSil
  12. serinizi yeni okudum çok başarılı olmuş tebrik ederim gerçekten çok sürükleyici neredeyse her bölümde demicem her bölümde garanti tüylerim ürperdi ve bi korku sardı içimi gerçekten bu işi biliyorsunuz büyük bir sabırsızlık ile devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. merhabalar ilk defa yazılarınıza denk geldim herkezin dediği gibi gayet başarılısınız bu konuyu profesyonel olarak düşünmelisiniz bence hayal gücünüz ve ufkunuz çok açık anlaşılan mutlaka profesyonelleştirmeli olaya daha farklı boyutlar katmalısınız korku anlamında seven herkezin mutlaka okuması gerekir diye düşünüyorum bu arada kimdir bu azad :))

    YanıtlaSil
  14. Ramazan Kurma11 Nisan 2018 11:20

    Merhabalar vallahi siccin 2 den daha güzel bir senaryo olur tebrikler sizde şunu gördüm bir gün türkiyedeki başarılı senaristlerden biri olabilirsiniz devam edin ve kendinizi geliştirin mutlaka bu konuda başarınız ün salacaktır...

    YanıtlaSil
  15. Her birinizin yorumları birbiriden değerli, güzel dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem azdır. Yeni bölüm için elimden geldiğince hızlı davranıp, fazla bekletmeyeceğim sizleri :) Eksiklerim ve kusurlarım olduğu için kusura bakmayın henüz oldukça amatör olduğumun bilincindeyim. her türlü fikir ve önerilere açığım düşüncelerinizi rahatlıkla paylaşın benimle lütfen mail adresimden de ulaşabilirsiniz.. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.
N.D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Görünmeyenler 13. Bölüm Final

Görünmeyenler...

Görünmeyenler 12. Bölüm